خانه کودک وارش با مدیریت سارا مومنی، و مجوز شهرداری در سال ۹۶ در خیابان شیخ بهایی تاسیس شد.

این خانه کودک از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر پذیرای کودکان ۶ ماه تا ۶ ساله ی شما میباشد.

خانه کودک وارش باور دارد که اساس شخصیت و زمینه های اصلی یادگیری کودکان در سنین پیش از دبستان شکل میگیرد به همین سبب برنامه ریزی و هدف آموزشهای دوران کودکی با متد آموزش ضمن بازی به صورت خلاقانه است خانه بازی وارش مکانی پرهیجان و خاطره انگیز برای کودکان شما و یک فرصت استثنایی برای تفریح متفاوت بچه ها است.

خانه کودک وارش طی یه برنامه یک ساعته کودکان شما را با انواع بازی های شاد و خلاقانه مانند استخر توپ، تاب و سرسره ، شهر کوچک مشاغل، لگو و ... سرگرم می کند.

شما والدین نیز حین بازی کودکان خود می توانید از پذیرایی کافه وارش لذت ببرید. برای شادی کودکان خود سری به خانه کودک وارش بزنید و از امکاناتی که این مجموعه برای کودکان شما در نظر گرفته است استفاده کنید.

از خوبی‌های این خانه بازی این است که جمعه‌ها نیز باز است و در روزهای ۵شنبه و جمعه پذیرای پدران گرامی نیز می‌باشد.

خانه کودک وارش، علاوه بر خانه بازی، کلاس‌های مختلفی را برای گروه‌های سنی مختلف کودکان و والدین برگزار می‌‌کند. هم‌چنین آماده پذیرایی جشن‌ تولد فرزندان شماست.

امکانات خانه کودک وارش شیخ بهایی

  • جای پارک مناسب: دارد
  • مخاطب :کودکان و نوجوانان ۶ ماه تا ۸ سال  
  • شنبه تا چهارشنبه : مادرو کودک
  • پنج شنبه و جمعه : مادرو کودک و پدر
  • سرویس بهداشتی و روشویی مخصوص کودک
  • کافی شاپ مجموعه با بار سرد و گرم
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه