مهد کودک آبنبات (اردیبهشت جنت آباد سابق) در سال ۱۳۹۵ با مجوز رسمی از شهرداری تهران و مدیریت خانم فرناز بجانلی در منطقه ۵ تهران در ناحیه جنت آباد تاسیس گردید.

گروه سنی مهد کودک از ۶ ماه الی ۶ سال است و برای کودکان زیر ۱ سال کارگاه های مادر و کودک مناسب تدارک دیده می شود.

ساعت کاری مهد کودک آبنبات از ساعت کار ۰۸:۰۰ صبح الی ۲۰:۰۰ شب است که برای خانواده های کارمند زمان بسیار مناسبی است بانضمام اینکه این مهدکودک دارای پذیرش ساعتی کودکان نیز است.

والدین عزیز، برای مهدکودک آبنبات در جنت آباد در صفحات مجازی و اینترنت محتوای کاملی وجود ندارد، به همین دلیل در این صفحه با شما همراه می شویم تا با کمک یکدیگر بهترین روش های یافتن مهد کودک های با کیفیت را پیدا کنیم.

عنوان: بهترین روش‌های یافتن مهدکودک با کیفیت

والدین همواره به دنبال بهترین محیط برای رشد و توسعه فرزندان خود هستند. یکی از مراحل مهم در این مسیر، انتخاب یک مهدکودک با کیفیت است. در این مقاله، به بهترین روش‌های یافتن مهدکودک با کیفیت خواهیم پرداخت.

  • تحقیق آنلاین و مشاهده نظرات دیگران: بهترین روش برای شروع جستجوی مهدکودک با کیفیت، تحقیق در اینترنت است. وب‌سایت‌ها و انجمن‌های والدین می‌توانند اطلاعات مفیدی درباره مهدکودک‌های محله شما فراهم کنند. همچنین، نظرات و تجارب دیگر والدین که فرزندان خود را در این مهدکودک‌ها ثبت نام کرده‌اند، می‌تواند به شما در انتخاب کمک کند.
  • مراجعه حضوری و مصاحبه با مدیران مهدکودک: یکی از بهترین روش‌ها برای ارزیابی کیفیت یک مهدکودک، مراجعه حضوری به مکان است. در این مراجعه، می‌توانید با مدیران و کادر مهدکودک صحبت کرده و اطلاعات بیشتری درباره برنامه‌ها، فعالیت‌ها و امکانات آنجا بدست آورید.
  • بررسی امکانات و تجهیزات مهدکودک: امکانات مهدکودک از جمله موارد مهمی هستند که باید بررسی شوند. این شامل فضاهای آموزشی، بازی‌ها، اسباب‌بازی‌ها، امکانات بهداشتی و... می‌شود. مهدکودکی با امکانات مناسب می‌تواند برای رشد سالم و خوب فرزندان شما مؤثر باشد.
  • بررسی برنامه آموزشی و فعالیت‌ها: برنامه آموزشی و فعالیت‌های مهدکودک باید با توجه به نیازهای رشدی و توسعه فرزندان طراحی شده باشند. این برنامه‌ها باید شامل فعالیت‌های آموزشی، ورزشی، هنری و سایر فعالیت‌های توسعه‌بخش باشند.
  • مشاهده رفتار و تعامل کارکنان با کودکان: رفتار و تعامل کارکنان مهدکودک با کودکان مهم است. کارکنان باید صمیمی و مهربان باشند و بتوانند ارتباط موثری با کودکان برقرار کنند.
  • بررسی مسائل ایمنی و بهداشت: ایمنی و بهداشت کودکان در مهدکودک بسیار اهمیت دارد. باید اطمینان حاصل کرد که محیط مهدکودک از نظر بهداشتی و ایمنی برای کودکان مناسب است.

در نتیجه، انتخاب یک مهدکودک با کیفیت می‌تواند تأثیر مهمی در رشد و توسعه سالم فرزندان شما داشته باشد. با استفاده از روش‌های مناسب می‌توانید بهترین گزینه را برای فرزند خود انتخاب کنید.

مصاحبه با مدیر مهدکودک / مجموعه

معرفی مهدکودک آبنبات

مهدکودک کی تأسیس شده است؟ تیرماه۱۳۹۴.

ظرفیت مجاز مهدکودک چقدر است؟ ماکسیمم ۱۰۰نفر.

آیا جایی برای بچهٔ من دارید؟ بله،می توانید بامشاوره های اولیه و حضور شما و کودک دلبندتان در مجموعه و کسب اطلاعات در مورد برنامه های مدنظر شما، در مجموعه ثبت نام داشته باشید.

اگر جا ندارید، می‌توان وارد لیست انتظار شد؟ بله می توانید.

چه مدت باید منتظر بمانم؟ با توجه به کلاس و شرایط مورد نظرلیست را چک خواهیم کردو در صورت داشتن ظرفیت و تمایل شما برای شروع آموزش دلبندتان با شما تماس خواهیم گرفت. مدت زیادی در نوبت نخواهید بود.

ساعات کار شما به چه شکل است؟ از ساعت ۸تا ۶ بعدازظهردر فضایی بالغ بر ۷۰۰مترمربع.(پذیرش کودکان از ۶ماه تا ۶سال)

برنامهٔ تعطیلات شما چگونه است؟ روزهای جمعه/ ایام تعطیل رسمی/ تعظیلی مراکز و مجموعه های آموزشی به علت بارش برف تعطیل می باشیم. در ایام تعطیلی به علت آلودگی هوا مجموعه تعطیل نمی باشد.

در چه روزهایی مهدکودک بسته است؟(پاسخ، سوال قبلی)

دربارهٔ زمان بردن کودک به مهد و برداشتن کودک چقدر انعظاف‌پذیری وجود دارد؟ کارگاه های مختلقی در مجموعه داریم که یکی از آن ها کارگاه می خوام برم مهد(آمادگی برای ورود به مهد) می باشد که شرایط را برای ورود کودک به محیط آموزشی مهد مهیا می سازد، اما به غیر از مورد ذکر شده مجموعه دوره جذب کاملا اصولی(روانشناسی)از ۱روز الی ۱۰ روز(بستگی به شرایط کودک و والدین)دارد. در دوره جذب حضور پدر یا مادر الزامی می باشد، اولویت اصلی مجموعه در طول دوره جذب سلامت روحی و روانی کودک است و تا زمانی که اطمینان از جذب کامل کودک حاصل نشده باشد والد همراه کودک در مهد می ماند.

شهریهٔ مهدکودک چقدر است؟ برای اطلاعات هزینه های ثبت نامی حضورا در خدمتتان می باشیم.

آیا تخفیفی برای خواهر و برادرها دارید؟ بله،خواهر و برادر به صورت همزمان و با دوقلوها و چندقلوهای عزیز.

آیا در صورت تأخیر در برداشتن کودک از مهد باید هزینهٔ اضافی پرداخت شود؟ در اکثر موارد خیر مگر آنکه تاخیر از چند ساعت بیش تر نباشد و به دفعات تکرار نشود.

نحوه و زمان پرداخت شهریه چگونه است؟ برای ثبت نام پکیچ نگهداری کودک به صورت نیمه وقت و تمام وقت(به صورت چک)- کارگاه های والد وکودک(به صورت ترمی)

از من به عنوان والد چه انتظاراتی دارید؟ کودک را در برنامه ها یاری نمایید، وقتی این اطمینان و یافتید تا دلبندتان در مجموعه حضور یابد در زمان جذب نهایت مساعدت و همکاری را با مجموعه داشته باشید.

خبرنامه، گروه آنلاین یا چیزی برای اطلاع‌رسانی دارید؟ در فضای مجازی( آدرس اینستاگرامabnabat_kidsclubو آدرس تلگرام:@abnabat_kidsclub)

آیا گزارش روزانه یا راه دیگری دارید که والدین را از کارهایی که کودک در طول روز انجام داده است مطلع کنید؟ بله،دفترچه روزنگار هرروز توسط مربی هر گروه سنی یادداشت می گردد(همچنین گزارش روزانه در برد مهد جهت بازدید اولیا نصب می گردد). غیر از این موارد در کانال اطلاع رسانی والدین برای عزیزانی که در مجموعه ثبت نام کردند گزارش های تصویری و موارد ارتباطی مجموعه با والدین ارسال می گردد.

آیا جلسات اولیا و مربیان دارید؟ بله جلسات اولیا و مربیان در مجموعه برگزار می گردد.

می‌توانم قبل از ثبت‌نام، کودکم را برای دیدن اینجا بیاورم؟ بله. حتما می توانید از فضا و آموزش به طور کامل بازدید نمایید.

آیا کودکان بر اساس گروه سنی تقسیم‌بندی می‌شوند یا مختلط هستند؟ بر اساس گروه سنی تفکیک می شوند.

کلاسی که کودک من در آن خواهد بود چند نفره است؟ نسبت مراقبان به کودک در هر کلاس چند نفر به چه تعداد است؟ در حال حاضر زیر ۱۵ نفر است در صورتی که تعداد بالای ۱۵ نفر باشد کمک مربی تعلق می گیرد(یک کمک مربی چرخشی در کلاس ها وجود دارد)

سوالاتی درباره مربیان مهدکودک

آیا از آنها گواهی عدم سوءپیشینه هم می‌خواهید؟ بله-سوء پیشینه و عدم اعتباد از مواردی است که در پرونده موجود می باشد.

آیا کارکنان آموزش شرایط اضطراری و اورژانسی را گذرانده‌اند؟ تا حدودی بله.

کارهای لازم در زمینهٔ کمک‌های اولیه را بلدند؟ بله.

اطلاعاتی در مورد احیای قلبی ریوی به کودکان دارند؟ موارد آموزش پزشکی به صورت دوره ای انجام می گیرد. برای دلبندان عزیز مجموعه غربالگری های دوره ای بینایی سنجی، شنئایی سنجی، غربالگری ستون فقرات/ اسکن کف پا، بهداشت پوست و مو، چکاپ دندان/سنجش هوش و استعدادبابی و ...در مجموعه انجام می گردد.

فعالیت‌ها و مهارت‌های اجتماعی در مهدکودک

آیا اسباب‌بازی‌ها و فعالیت‌ها متناسب با سن کودکان هستند؟ بله.

آیا فضای بازی راحت و کودک‌ایمنی در داخل مهدکودک دارید؟ بله.

آیا می‌توانم مطمئن باشک که فرزندم در امنیت بازی می‌کند؟ بله تمامی موارد با استفاده از دوربین دائما کنترل می گردد و همچنین مدیرداخلی مجموعه بر عملکرد کاری مربیان نظارت کامل دارد.

آیا آنها می‌توانند مهارت‌های فیزیکی خود را تقویت کنند؟ بله،کلیه موارد آموزشی مجموعه توسط مدیرآموزش تدوین می گردد(برنامه هایی همچون فستیوال ها و برنامه هایی با هدف افزایش مهارت های فردی و گروهی و فیزیکی دلبندان مجموعه)

آیا فضای باز محصور و ایمنی برای بازی دارید که مهارت‌های حرکتی عمده مثل بالا رفتن، ‌دویدن، راندن اسباب‌بازی‌های چرخدار را تشویق کند؟ بله سالن و حیاط و خانه بازی در مجموعه می باشد.

برای کودکان نوپا و بزرگ‌تر، فضاهای جذاب و مشخصی برای فعالیت‌های مختلف هنری مثل نقاشی یا موسیقی دارید؟ بله.

آیا لگو و اسباب‌بازی در مهد وجود دارد؟ بله، در طول هفته برنامه کتاب خوانی و نمایش خلاق برگزار می گردد.

آیا برنامهٔ کتاب خواندن دارید؟ بله.

فعالیت‌های کودک در یک روز معمول چه خواهد بود؟ برنامه آموزشی هفتگی به والدین در زمان ثبت نام داده می شود.

می‌توانیم برنامهٔ فعالیت‌های روزانه را ببینم؟ بله.به صورت حضوری توسط دوربین های مجموعه.

آیا بچه‌ها را به پیاده‌روی و گردش می‌برید؟ بله در تابستان در ماه دو جلسه عزیزان مجموعه به کلوپ ورزشی کودکان  تهران می روند و در فصل های دیگر اردوهای تفریحی و آموزشی برگزار می گردد.

تلویزیون و موارد مشابه در صورت وجود، چه نقشی دارند؟ از تلویزیون در مجموعه استفاده نمی کنیم.

چگونه بچه‌ها را آرام می‌کنید؟ با انجام دادن بازی هایی به صورت فردی و گروهی و اصولی که مشاور و روانشناس مجموعه به مربیان آموزش می دهد.

رفتارهای گروهی نامناسب بین کودکان مثل دست انداختن و زورگویی را چگونه مدیریت می‌کنید؟ همه موارد تربیتی کودک در این زمینه زیر نظر مشاور و روانشناس مجموعه می باشد.

آیا برای اجازهٔ حضور در مهد، کودکان باید واکسینه شوند؟ بله. ضمن اینکه آزمایش ۳نوبتی انگل نیز الزامی می باشد.

سیاست مهدکودک دربارهٔ کودکان بیمار چیست؟ از والدین می خواهیم تا دلبندشان در منزل استراحت کند.

اگر بچهٔ من در طول روز به دارو نیاز داشته باشد چه مراقبتی وجود دارد؟ والد پدر یا مادر در مجموعه حضور می یابد، مجموعه مسئولیتی دراین مورد(دارو)ندارد.

آیا کودکان آموزش داده می‌شوند که دستشان را بعد از استفاده از دستشویی بشویند؟ بله، قطعا به صورت گروهی و فردی این کار انجام می شود.

اسباب‌بازی‌ها چند وقت یک بار شسته یا عوض می‌شوند؟ در پایان هر هفته شستشو انجام می شود.

آیا فضای بازی داخلی و بیرونی برای کودکان ایمن‌سازی شده‌ و ضدفرار هستند؟ بله نظارت کامل وجود دارد.

تجهیزات بازی شما چقدر قدمت دارند؟ هر سال تجهیز انجام می شود و وسایلی که قابل استفاده نباشد دوره ای از مجموعه خارج می گردد.

این تجهیزات آخرین بار کی بازرسی شده‌اند؟ هفته گذشته در برخی از بخش های مجموعه تجهیزات صورت گرفت.

آیا ممکن است زمانی کودکان بدون مراقب بمانند؟ به هیچ وجه.

آیا درها به گونه‌ای هست که غریبه‌ها نتوانند وارد شوند؟ بله کاملا کنترل شده است.

سیاست شما در مورد تحویل کودک چیست؟ چه کسانی می‌توانند کودک را از مهدکودک بردارد؟ در وهله اول مادر یا پدر، در صورتی که پدر یا مادر نتوانند حضور پیدا کننددر دوره ثبت نام از والدین می خواهیم اشخاصی که کودک را تحویل می گیرندبا ذکر نام و نسبت فامیلی معرفی کنند،  و در زمان ثبت نام این نکته حتما انتقال داده می شود در روزی که والدین نتوانستند کودک را تحویل بگیرند، به صورت تلفنی مجموعه را مطلع سازند و شخص تحویل گیرنده را معرفی کننددر صورت فراموش کردن تماس مجموعه قبل از تحویل دادن کودک ضمن تماس با  والدین و گرفتن اطلاعات در رابطه با شخص تحوبل گیرنده کارت شناسایی شخص نیز رویت می گردد.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه