مهد کودک دو زبانه روبان نیاوران توسط سمیرا عمرانی در سال ۱۳۹۷ در منطقه یک تهران تاسیس و مدیریت می شود. ایشان دارای تحصیلات کارشناسی ارشد روان شناسی بالینی هستند. به همین دلیل روش های جدید فرزند پروری و مشاوره توسط روان شناس مستقر در این مجموعه ارائه می شود و یادگیری کودکان مبتنی بر آموزش به شیوه غیر مستقیم همراه با بازی است.

خانواده ها می توانند فرزندان دلبند خود را از سنین شیر خواری تا پیش دبستانی از شنبه تا چهار شنبه در ساعات ۷ صبح تا ۱۶ عصر در این مهد کودک بگذارند.

از دیگر مزایا این مهد ارائه پکیج کامل آموزشی به همراه آموزش زبان انگلیسی و فرانسه بوده که آن را تبدیل به یکی مجموعه های موفق تهران کرده است.

این مجموعه به شکل ویلایی تریبلکس ساخته شده و در آن مربیان با مدارک کارشناسی مرتبط و مدرک TTC زبان به فعالیت مشغول اند و پذیرش ساعتی و کودکان شیر خوار نیز امکان پذیر است.

برنامه آموزشی که هر مهد کودک به آن می پردازد با یکدیگر متفاوت است. معمولا تمرکز هر موسسه روی یک یا چندین محور خواهد بود. برخی تمرکز آموزشی موسسه را بر روی آموزش دو یا چند زبان خارجی می گذارند. برخی از طریق آموزش های اولیه از طریق بازی( بازی محور) در محیطی شاد و مفرح به تعلیم و تربیت کودکان می پردازند. برخی برنامه اصلی خود را بر پایه استعدادیابی کودکان و پرورش آنها می گذارند و .... مطمئنا هر یک از برنامه های آموزشی که بر پایه استانداردهای جهانی و در راه پیشرفت، پرورش و تربیت کودکان باشند مفید خواهد بود و آینده تحصیلی، اجتماعی و حتی شغلی کودک را تضمین خواهند کرد.

کودکان به مانند بوم های سفیدی هستند که هرگونه طراحی و رنگ آمیزی شوند خواهند شد. با انتخاب صحیح والدین و یافتن بهترین مهد کودک برای گرفتن آموزش های اولیه، این بوم سفید به خوبی و با بهترین رنگ ها و طرح ها نقاشی خواهند شد و آینده موفقی در انتظار آنها خواهد بود.

 

 

والدین گرامی

برای رسیدن به بهترین نتیجه در جستجوی خود برای مهدکودک، توصیه میکنیم سه گام زیر را انجام دهید:

  1. در صفحه ی "لیست مهدکودک های نیاوران" لیست تمام مهدکودک های منطقه ی موردنظر خود را ببینید و بررسی کنید.
  2. تمام اطلاعات هر مهدکودک را مطالعه و نظرات والدین دیگر را بررسی کنید.
  3. در صفحه ی "بهترین مهدکودک نیاوران" نظرات و پزسش و پاسخ های کاربران را مطالعه و سپس تصمیم گیری کنید.
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه