خرس-کوچولو-و-درخت-آرزوها
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - خرس کوچولو و درخت آرزوها

وای چه درخت عجیبی! گرسنه که بشوی به تو کلوچه می دهد، سردت که بشود، برایت پتو می فرستد، تاریک که بشود، چراغ برایت روشن می کند. 

چه درخت مهربانی! ولی مگر ممکن است؟  

«برتی» خرس کوچولو، که دلش نمی خواهد اسباب بازی اش را به برادر کوچکش بدهد، قهر می کند و به بالای درخت نزدیک خانه شان می رود. کمی بعد گرسنه می شود و احساس سرما می کند. خوراکی ها و پرهایی هم که سنجاب ها و پرنده ها برایش می آورند، نه او را سیر می کنند و نه گرم. اما درخت، آرزوهای «برتی» را برآورده می کند و با تاریک شدن هوا هم برای او فانوسی روشن می کند. 

«برتی» که از این رویدادها هیجان زده شده است، به خانه برمی گردد تا ماجرا را برای مادر و برادرش تعریف کند، اما نمی داند که... 

«خرس کوچولو و درخت آرزوها» داستانی جذاب، کوتاه و ساده است که با ایجاد پرسش در ذهن مخاطب، او را به یافتن پاسخ ترغیب می کند. 

تصاویر زیبا که بخشی از داستان را بازگو می کنند، از ویژگی های بارز کتاب هستند.

دوستی، مهربانی، پشتیبانی و همکاری از مهم ترین موضوع هایی هستند که در این کتاب به آن ها پرداخته شده است.

منبع کتاب خرس کوچولو و درخت آرزوها وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Little Bear and the wishing tree
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۹۳
نویسنده متن
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.