من-از-همه-زیباترم
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - من از همه زیباترم

کتاب من از همه زیباترم داستانی است درباره ظاهربینی که امروزه گریبان‌گیر جامعه بشری شده است.

کتاب من از همه زیباترم داستان گرگ بدجنسی است که فکر می‌کند از همه زیباتر است. یک روز بهترین لباسش را می‌پوشد و در جنگل به راه می‌افتد و از «شنل قرمزی»، «سه بچه خوک»، «هفت کوتوله»، «سفید برفی» و بچه اژدها می‌پرسد که چه کسی از همه زیباتر است.

همه از ترس تایید می‌کنند که او از همه زیباتر است به جز بچه اژدهای شجاع. او لباس زیبای گرگ بدجنس را که مزاحم بازی او شده است با نفسش می‌سوزاند و از او می‌خواهد که مزاحمش نشود.

کتاب من از همه زیباترم داستانی کوتاه و خنده‌دار است که با الهام از قصه‌های کلاسیک نوشته شده است. پیش از خواندن کتاب من از همه زیباترم اطمینان حاصل کنید که کودکان با این قصه‌ها آشنا هستند.

کتاب من از همه زیباترم برای بلندخوانی و اجرای نمایش مناسب است.

منبع کتاب من از همه زیباترم وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
C'est moi le plus beau
نویسنده
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۹۵
نویسنده متن
.
سلام من مرجان هستم از بندرعباس.این کتاب رو چند سال پیش برای پسر ۷ سالم خوندم به نظر من خیلی کتاب خوبی برای یادگیری اخلاق بین فرزندان هستش.چون اخلاق درست و پسندیده را باید از بچگی آموخت.
مرجان سعیدی
.
سلام ممنون از سایت زیباتون.من خیلی وقته که از سایتتون بازدید میکنم،هم از معرفی کتاب هاتون راضی هستم و هم از داستان های صوتی که میزارید.
نگین گلپایگانی
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.