اگر-این-طوری-بشود-چی؟-
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - اگر این طوری بشود چی؟

آیا شما هم در برخورد با موقعیت‌های ناشناخته، احساس «نگرانی» می‌کنید؟ مثلاً اگر کسی بگوید: از فردا باید به مدرسه جدیدی بروید، یا تمامی همسایه‌های شما قرار است یک دفعه تغییر کنند، چه احساسی به شما دست می‌دهد؟ با این احساس چه می‌کنید؟

کتاب « اگر این طوری بشود چی؟ » داستان دختری به نام «دیزی» را روایت می‌کند که خانه جدیدشان را دوست ندارد، چون نگران مدرسه، معلم و دوستان تازه و همسایه‌هایی که نمی‌شناسد است. اما خوشبختانه «دیزی» این احساس را نادیده نمی گیرد و ....  

کتاب از دو بخش مختلف تشکیل شده است: بخش نخست داستان است و بخش دوم، تصویرهای بدون متن هستند که مخاطب می‌تواند با استفاده از تخیل خود، برای آن‌ها داستانی بنویسد و به پرسش‌ها پاسخ دهد. این ابتکار، از ویژگی‌های مثبت کتاب است.

بخش «یادداشتی درباره‌ی استفاده از این کتاب» مطالب سودمندی برای والدین و مربیان دارد.

بد نیست بدانیم که از نظر برخی روان‌شناسان، بعد از مرگ یا جدایی والدین، اسباب‌کشی، بالاترین میزان اضطراب را برای کودکان به همراه می‌آورد.

منبع کتاب اگر این طوری بشود چی؟ وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
But what if?‎‎‎, 2013
نویسنده
سال انتشار
۱۳۹۵
نویسنده متن
.
من این کتاب رو خیلی وقته برای دخترم خوانده بودم.خیلی به نظرم کتاب جذاب و خوبی است چون به سوال های بچه ها جواب میده.اینو به پدر و مادرها توصیه میکنم که برای فرزندانشون بخونند.
صدیق
.
ممنون از معرفی کتاب های قشنگتون.ای کاش میشد که داستان های متنی هم میزاشتین.ممنون.(نرگس)
نرگس صالحی
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.