واژه‌نامه‌ی-چیستانی--تصویری
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - واژه‌نامه‌ی چیستانی - تصویری

در واژه نامه ى چیستانى – تصویرى، واژگان با زبانی ساده و احساس برانگیز از ویژگی های خود سخن می گویند. در این واژه نامه، كودكان تنها با واژه ها و معناى آن ها آشنا نمى شوند، بلكه آن ها را حس مى كنند. براى دوستى با هر زبانى باید آن را حس كرد. در واژه نامه ی چیستانی– تصویری هر واژه یك سرشناسه ی چیستانی است.

هنگامی كه متن این سرشناسه برای كودكان بلند خوانی می شود، پاسخ به چیستان كه سرشناسه است، سبب تقویت هوش و افزایش درک شنیداری دقیق و تحلیلی كودكان می شود. واژه نامه ی چیستانی– تصویری با توجه به مفاهیم بنیادین توسعه ی پایدار تهیه شده است. برای آشنایی كودكان با مفاهیم توسعه ی پایدار سرواژه های این واژه نامه به پدیده های زیست محیطی، صلح و بهداشت نگاه جانبدارانه دارند. واژه نامه ی چیستانی– تصویری با هفت كاربرد ویژه، برای گروه پایه ی پیش دبستان و سه سال نخست دبستان فراهم آورده شده است.

برای آگاهی از مراکز فروش این کتاب این جا کلیک کنید.

منبع کتاب واژه‌نامه‌ی چیستانی - تصویری وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
نویسنده
این کتاب نویسنده ندارد.
مترجم
این کتاب مترجم ندارد.
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۸۹
نویسنده متن
این متن نگارنده ندارد
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.