فارسی-آموز-ادبی-۱
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - فارسی آموز ادبی ۱

برای كودكان پیش دبستان و سال اول دبستان مجموعه ای از دو كتاب خواندن و كارورزی، پوستر، نماكارت آموزش حروف الفبا این مجموعه مهارت های چهارگانه سواد: شنیدن، گفتن، خواندن و نوشتن را در كودكان تقویت می كند.

در پیش دبستان كودكان با شنیدن داستان های كوتاه و زیبای نخودی، لذت از ادبیات را تجربه می كنند. داستان های ساده، كوتاه و زیبای نخودی شوق خواندن و بیان داستان ها را در آن ها برمی انگیزد و بدین سان مهارت شنیدن و بیان كردن در كودكان تقویت می شود. در پایه ی اول دبستان، كودكان الفبا و واژه ها را با بازی و شادی، به شیوه های خلاق می آموزند. افزون بر تقویت مهارت های شنیدن و بیان كردن، كودكان در این دوره مهارت های خواندن و نوشتن را نیز فرامی گیرند. در كتاب كارورزی داستان های نیمه تمامی وجود دارد كه كودكان پیش دبستانی با كمک بزرگسالان و كودكان پایه ی یک خود به تنهایی داستان را می خوانند و با تخیل خود آن را به پایان می رسانند. این نخستین تجربه های تخیل ورزی در خلق یک اثر ادبی برای كودكان خواهد بود.

 برای آگاهی از مراکز فروش این کتاب این جا کلیک کنید.

منبع کتاب فارسی آموز ادبی ۱ وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
نویسنده
این کتاب نویسنده ندارد.
مترجم
این کتاب مترجم ندارد.
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۸۶
نویسنده متن
این متن نگارنده ندارد
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.