شیر-کتابخانه
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - شیر کتابخانه

اگر روزی یک شیر به کتابخانه ای وارد شود چه باید کرد؟ این شیر به کتابخانه آمده است. او صاف از جلوی میز کتاب دار می گذرد و به طرف قفسه های کتاب می رود و به آن ها  نگاه می کند. برگه دان را بو می کشد ،سرش را به مجموعه ی کتاب های جدید می مالد و با قدم های نرم و آرام به بخش کتاب های داستان می رود.

هیچ کس نمی داند با او چه باید کرد؟ در باره آمدن شیر به کتابخانه هیچ قانونی وجود ندارد، اما او قصد ندارد از کتاب خانه بیرون برود. او بودن با بچه ها و شنیدن قصه را خیلی دوست دارد، اما پای بندی به قانون چه می شود؟

مسئله رعایت کردن قوانین و مقررات در این داستان با شگرد جدیدی مطرح شده است. گره داستان با حضور یک شیر در یک کتابخانه آغاز و با همکاری و شرکت او در کارهای کتابخانه ادامه و موجب شگفتی همه می شود. درون مایه تربیتی _ شناختی داستان و چاشنی طنز آن، موضوع علاقه کودکان به قصه گویی و کتاب خوانی و از همه مهم تر آشنایی با مقررات کتاب خانه را به زیبایی بیان کرده است. تصاویر رنگی و  پویا، خواننده را در فضای داستان قرار می دهد.

انتشارات آفرینگان نیز این کتاب را با ترجمه محبوبه نجف خانی منتشر کرده است.

 

منبع کتاب شیر کتابخانه وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Library lion
نویسنده
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۸۶
نویسنده متن
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.