پدرهایی-که-از-کتابخانه-به-امانت-گرفتم
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - پدرهایی که از کتابخانه به امانت گرفتم

آیا از بابای خود راضی هستید؟ آیا می خواهید پدر خود را با پدر دوستتان عوض کنید؟ آیا دوست داشتید پدرتان ورزشکارتر، منظم‌تر، باهوش‌تر و یا دست و دلبازتر بود؟ "جوزف" بعد از پیدا کردن کتابخانه پر از پدر، تک‌تک این پدرها را به امانت گرفت و به خانه برد. پدر باهوش در تکالیف مدرسه به او کمک کرد، پدر دست و دلباز هر چه جوزف می خواست برای او خرید، ولی ...

این داستان، به بیان مسئله‌ای می پردازد که برای بیشتر کودکان و نوجوانان مطرح است: نقد والدین. داستان، با زبانی کودکانه به بیان نقاط ضعف و قدرت والدین می پردازد و به کودک می آموزد خوبی ها و بدی های والدین را با هم در نظر گیرد. مطالعه کتاب برای تمامی کودکانی که به نوعی با والدین خود در تعارض هستند، پیشنهاد می شود.

 

منبع کتاب پدرهایی که از کتابخانه به امانت گرفتم وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
The dad library
نویسنده
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۸۴
نویسنده متن
این متن نگارنده ندارد
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.