غول-و-دوچرخه
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - غول و دوچرخه

بنظر شما چه رابطه ای بین غول و دوچرخه می تواند باشد؟ نمی توانید حدس بزنید؟ اصلاٌ رابطه ای وجود دارد؟ نویسنده به کمک دخترش "درسا" داستان می نویسد و مادر هم نقاشی های آن را می کشد. اگر چه قهرمان اصلی داستان پسری است که می خواهد دوچرخه ای را بدزدد ولی درسا هم وارد داستان می شود و در روند داستان تأثیر می گذارد.

او مانند یک شهروند قانون مدار وقتی متوجه دزدی پسر می شود به پلیس خبر می دهد و در جای دیگر به عنوان یک شهروند صلح طلب پس از دستگیری دزد دلش برای او می سوزد و حتی به فرار او کمک می کند.

آن ها پس از فرار به خانه بچه غوله می رسند. بعد چطور می شود؟ نه نترسید! بچه غوله کسی را نمی خورد و دلیلش هم همان دوچرخه است! می خواهید بدانید چگونه؟

داستانی همراه با طنز و هیجان انگیز برای گروه سنی ۷ تا ۹ سال که هم آنان را با شیوه نویسندگی آشنا کرده و هم می توانند با درسا نسبت به فرزند جدید خانواده همانند سازی کنند.

منبع کتاب غول و دوچرخه وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
نویسنده
این کتاب نویسنده ندارد.
مترجم
این کتاب مترجم ندارد.
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۸۸
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.