عمو-نوروز-و-خاله-نوبهار
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - عمو نوروز و خاله نوبهار

شخصیت محبوب بچه ها ننه سرما (خاله نوبهار ) که از کودکی عاشق عمو نوروز است هنگام بهار خانه اش را تمیز می کند هفت سین می چیند و به انتظار  عمو نوروز می نشیند. اما عمو نوروز وقتی می رسد که خاله نوبهار از خستگی به خواب رفته است و نمی تواند او را ببیند.

این قصه بازنویسی خلاق از عمو نوروز و ننه سرما از شناخته شدن ترین قصه های قومی است که برای کودکان جذابیت دارد . موضوع قصه توجه به سنت ها در نوروز و زیبایی طبیعت و تاکید بر جنبه های عاطفی و روح زنانه است. عمو نوروز مرد رویاهای خاله نوبهار نقل عشق در دهان او می گذارد و او را تا سال آینده به انتظار خود می نشاند.

تصاویر با رنگ های زنده  فضای یک خانه قدیمی ایرانی را نمایش می دهد. زبان ادبی و ساده آن به همراه متنی آهنگین و قابل درک برای کودکان دلنشین و لذت بخش است. این قصه سبب آشنایی کودکان با آداب و سنت ایرانی و افسانه های قدیمی می شود و برای قصه خوانی و نمایش هم مناسب است.

 

منبع کتاب عمو نوروز و خاله نوبهار وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
نویسنده
این کتاب نویسنده ندارد.
مترجم
این کتاب مترجم ندارد.
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۹۰
نویسنده متن
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.