شاه،-موش-و-پنیر
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - شاه، موش و پنیر

کسی که عاشق پنیر باشد حتما با موش ها دچار مشکل خواهد شد. شاه این قصه هم پنیر خیلی دوست دارد و بهترین پنیرسازان در خدمت او هستند. بوی پنیر سبب می شود که رقیب های کوچولو به سوی کاخ سرازیر شوند.

اما شاه دوست ندارد پنیرهایش را با کسی شریک شود در نتیجه گربه ها را برای فراری دادن موش ها به کاخش می آورد. اما شاه زندگی با گربه ها را هم دوست ندارد. بنابراین سگ ها وارد کاخ می شوند. حالا سگ ها شاه را به دردسر انداخته اند. این بار برای رها شدن از دست سگ ها، شیرها به کاخ آورده می شوند. سگ ها فرار می کنند اما دیگر کاخ جای امنی برای زندگی نیست. فیل ها برای تاراندن شیرها به کاخ آورده می شوند اما زندگی با فیل های بزرگ هم چندان ساده نیست و فیل ها تنها از موش ها می ترسند! حالا شاه باید چه کند؟

در این داستان زیبا کودک شما سازش و سهیم شدن با دیگران را می آموزد با "گفت و گو" به عنوان ابزاری برای پایان دادن به کشمکش ها و درگیری و وسیله ای برای رسیدن به صلح و نیز مفهوم همزیستی آشنا می شود. "شاه، موش و پنیر" داستانی کوتاه است که بخشی از داستان از طریق تصاویر طنز بازگو می شود و لحظه های شیرینی را برای کودک شما می آفریند. 

 

منبع کتاب شاه، موش و پنیر وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
The king, the mice and the cheese
نویسنده
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۸۶
نویسنده متن
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.