جومانجی
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - جومانجی

پدر و مادر خانه نیستند و حوصله ی جودی و پیتر سر رفته است. برای همین به پارک می روند. در پارک یک صفحه ی بازی پیدا می کنند؛ از آن بازی هایی که روی مقوا خانه هایی رسم شده است و بازیکن ها با انداختن تاس باید خانه ها را طی کنند. جودی و پیتر صفحه ی بازی را به خانه می برند.

با آغاز بازی و انداختن اولین تاس ماجراهای هیجان انگیز و غیر منتظره ای برایشان رخ می دهد. اول شیری وحشی بر بالای پیانو ظاهر می شود و پس از آن میمون های بازیگوش غذاهایشان را می دزدند، باران خیس شان می کند، مردی گمشده و کرگدن های رم کرده و یک مار مهمانشان می شوند. پس از این که بازی تمام می شود و همه چیز به شکل عادی خود برمی گردد، بچه ها جعبه را به پارک می برند و همان جا که پیدا کرده اند رها می کنند.

جومانجی، داستانی تخیلی با تصویرهای واقعگرا و جزئیات فراوان است که در آن واقعیت و تخیل در هم آمیخته شده است. کریس ون آلسبورگ نویسنده و تصویرگر آن تاکنون دو بار جایزه کلدکات را از آن خود کرده است.

 

منبع کتاب جومانجی وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Jumanji
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۷۳
نویسنده متن
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.