اینجا-را-فشار-بده
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - اینجا را فشار بده

کتاب « اینجا را فشار بده » کتابی است هیجان‌انگیز و تعاملی که کودکان را پیوسته غافلگیر می‌کند؛ کتابی که در هر صفحه از کودک می‌خواهد کاری را انجام دهد؛ نقطه‌ای را فشار دهد، روی نقطه‌ای ضربه بزند، کتاب را تکان دهد و یا به چپ و راست خم کند، دست‌هایش را به هم بزند و … و آنچه در صفحه‌ بعد می‌بیند، غافلگیر کننده است.

این کتاب همراه با بازی، مفاهیمی چون شمارش اعداد، جهت‌ها (چپ، راست، پایین و بالا) و سه رنگ اصلی (زرد، آبی و قرمز) و ترکیب رنگ‌ها را به کودکان آموزش می‌دهد.

کتاب با یک نقطه‌ زرد رنگ در یک صفحه سفید آغاز می‌شود و در هر صفحه تعدادی نقطه‌ دیگر به آن اضافه می‌شود تا اینکه صفحه پر می‌شود از نقطه‌های رنگی. نقطه‌ها در هر صفحه حرکت می‌کنند و به شکلی درمی‌آیند، بزرگ و بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند تا اینکه دوباره باز هم به همان نقطه‌ی زرد‌رنگ اول می‌رسیم که می‌توانیم با آن نقطه، بازی را از اول شروع کنیم.

 

منبع کتاب اینجا را فشار بده وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.