هیولای-خوش-قلب
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - هیولای خوش قلب

کتاب « هیولای خوش قلب » کتابی است با دو داستان از نویسنده و تصویرگر برجسته ادبیات کودکان هلند، ماکس فلتویس. داستان درباره مردم سرزمینی است که وقتی می‌فهمند دزد محصولات‌شان یک هیولای خوش ‎قلب است به جای زندانی کردن یا کشتن او دنبال یک راه‌حل بهتر هستند تا در کنار هم با مسالمت زندگی کنند. اول تصمیم می‌گیرند او را به خدمت ارتش در آورند و از قدرت او برای دفاع در برابر دشمنان استفاده کنند، اما موفق نمی‌شوند به هیولا چیزی یاد بدهند. بعد برای او قفسی می‌سازند تا او را به نمایش بگذارند اما هیولا دوست ندارد در قفس باشد. سرانجام از هیولا برای گرم کردن آب حمام‌شان استفاده می‌کنند.

در داستان دوم کتاب هیولای خوش قلب به اسم هیولای خوش قلب و دزدان، دزدان، هیولای خوش قلب را با کمک شیرینی آغشته به داروی خواب‌آور می‌دزدند. اما وقتی هیولا از خواب بیدار می‌شود دزدها را دستگیر و تحویل پلیس می‌دهد.

تاکنون چند کتاب از مجموعه قورباغه و دوستانش مانند، قورباغه می ترسد، قورباغه و غریبه، قورباغه دوست پیدا می کند، قورباغه و گنج، قورباغه و آواز پرنده و قورباغه قورباغه است به فارسی ترجمه شده است.

منبع کتاب هیولای خوش قلب وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Das gutherzige Ungeheuer : zwei Geschichten
نویسنده
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۹۵
نویسنده متن
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.