خوشگل-نشدم؟
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - خوشگل نشدم؟

کتاب خوشگل نشدم؟ داستان دو خواهر به نام‌های سدی و ایوا است. سدی موهای تیره و صاف و کوتاه دارد اما ایوا خواهر کوچکش موهای فرفری بلندی دارد. به نظر سدی موهای ایوا زیادی بلند و دست و پاگیرست.

بنابراین یک روز تصمیم می‌گیرد که موهای خواهرش را کوتاه کند. اما نتیجه‌ی کار چندان رضایت‌بخش نیست. پس از این که سدی قول می‌دهد دیگر این کار را تکرار نکند، ایوا را به آرایشگاه می‌برند تا خودش تصمیم بگیرد موهایش را چه مدلی کوتاه کند. سدی می‌فهمد که نباید موهای خواهرش را بدون اجازه کوتاه می‌کرد و پدر و مادر هم می‌فهمند که باید بعضی چیزهای را دوراز دسترس بچه‌ها بگذارند.

درباره نویسنده کتاب خوشگل نشدم؟

    کتاب «خوشگل نشدم» نخستین کتاب «جف کوهن» است. جف این داستان را با الهام از دو دخترش در سال ۲۰۱۴ آن را نوشته است. او از سال ۲۰۰۱ به کار گزارشگری مشغول است. او با همسر و دو دخترش زندگی می‌کند.

درباره تصویرگر کتاب خوشگل نشدم؟

 «الیانا آلن» تصویرگر کتاب «خوشگل نشدم» در دانشگاه براون و مدرسه‌ی طراحی رودآیلند درس انیمیشن و تصویرسازی خوانده است. همچنین او با کمپانی دیزنی و شبکه‌های تلویزیون پی بی اس و نیکولادیون کار می‌کند.

 

منبع کتاب خوشگل نشدم؟ وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Eva and Sadie and the worst haircut EVER!‎‎‎, c2014
نویسنده
تصویرگران
سال انتشار
‏‫۱۳۹۵
نویسنده متن
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.