پنهان-می‌شویم،-پیدایمان-کن
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - پنهان می‌شویم، پیدایمان کن

کتاب «پنهان می‌شویم، پیدایمان کن» یک کتاب تصویری است که اتکای آن به جای متن، بر تصاویر است و خواننده را تشویق می‌کند جانورانی را پیدا کند که در زیستگاه طبیعی‌شان پنهان شده‌اند. آنچه در کتاب «پنهان می‌شویم، پیدایمان کن» خوزه آروئگو آمده است، همان بازی قایم باشک است که همه کودکان، تقریبا در هر جای دنیا آن را می‌شناسند.

قایم باشک در این کتاب به دو شکل دیده می‌شود. در شکل اول، جانوران گوناگون پنهان می‌شوند و کرگدن آن‌ها را در میان بوته‌ها، درختان و صخره‌ها و ... می‌یابد و در شکل دوم، قصه ساده کتاب در میان تصویرهای زیبای آن پنهان می‌شود و این بار، کودک، قصه را از میان تصاویر کشف می‌کند.

کتاب کودک را تشویق به خوب و دقیق دیدن می‌کند. افزون بر آن می‌تواند به کودک مفهوم استتار و انواع جانوران آفریقای شرقی و زیستگاه‌شان را نیز آموزش دهد.

این کتاب نشان «کتاب‌های قابل توجه» را در سال ۱۹۷۹ از انجمن کتابخانه‌های آمریکا دریافت کرده است.

منبع کتاب پنهان می‌شویم، پیدایمان کن وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
We hide, You seek
نویسنده
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۸۲
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.