دست-برای-زدن-نیست
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - دست برای زدن نیست

با دست‌هایمان به جای زدن چه کارهایی می‌توانیم بکنیم؟ با دست‌ها می‌شود نمایش عروسکی بازی کرد، در لباس پوشیدن به برادر کوچک‌تر کمک کرد، به جانوران غذا داد، مسواک زد، در آغوش گرفت و ده‌ها کار دیگر.

کتاب «دست برای زدن نیست» تلاش می‌کند کودکان را از اعمال خشونت با زدن دیگران دور کند و به آن‌ها روش‌هایی برای کنترل خشمشان پیشنهاد دهد. 

کتاب «دست برای زدن نیست» کتابی آموزشی و غیر داستانی است. کتاب زبانی ساده دارد و تصاویر آن گرم، دعوت کننده و رنگارنگ هستند. تصاویر موقعیت‌هایی واقعی در زندگی روزمره را نشان می‌دهند و به همین دلیل کودکان به خوبی با آن ارتباط برقرار می‌کنند. کتاب با تصاویر رنگارنگ و متن کوتاه و جذاب خود به خوبی به دل کودکان می‌نشیند و در رفتار آن‌ها تاثیر می‌گذارد.

در انتهای کتاب صفحه‌هایی به توضیح شیوه شکل دادن گفتگو درباره‌ی موضوع کتاب با کودکان اختصاص داده شده است. همچنین در انتهای کتاب توضیح کوتاهی درباره‌ی کارهایی که کودکان زمانی که در خانه دعوا می‌شود می‌توانند بکنند و کارهایی که بزرگ‌ترها زمانی که در خانه دعوا می‌شود می‌توانند بکنند داده شده است.
از مجموعه کتاب‌های «بهترین رفتارBest behavior» جلدهای دیگری نیز مانند «کلمه‌ها برای اذیت کردن نیستند» و «میکروب‌ها برای پخش کردن نیستند»، توسط ناشرهای مختلف به فارسی ترجمه و چاپ شده است.

این مجموعه و جلدهای مختلف آن برنده‌ی جوایز متعددی مانند جایزه‌ی «آی‌پرنتینگ مدیا» در آمریکا بوده است.

کتاب «دست برای زدن نیست» برای بلندخوانی مناسب است.

منبع کتاب دست برای زدن نیست وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Hands are not for hitting
سال انتشار
چاپ چهارم ۱۳۹۴
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.