آفتاب-پرست-غمگین
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - آفتاب پرست غمگین

آفتاب‌پرست می‌تواند دمش را مانند صدف حلزون پیچ دهد، مانند ملخ بجهد، خود را سر و ته از بند رخت آویزان کند و خود را به شکل و رنگ هر چیزی در بیاورد، اما به نظر می‌رسد هیچ‌کس، نه حلزون پیچ در پیچ، نه ملخ سبز و نه جوراب راه راه دلشان نمی‌خواهد با او دوست شوند.

او تنها و غمگین است. تا این‌که بالاخره آفتاب پرستی دیگر را پیدا می‌کند که حاضر است با او دوست شود و هر دو مانند رنگین‌کمان رنگارنگ می‌شوند. 

کتاب «آفتاب پرست غمگین» یک کتاب تصویری است که با ترکیب تصویر و چند کلمه‌ی کوتاه، داستان آفتاب‌پرستی را که به دنبال دوست می‌گردد روایت می‌کند.

هر دو صفحه‌ی کتاب بخشی از تلاش آفتاب‌پرست برای یافتن دوست را روایت می‌کند. در صفحه‌ی سمت چپ تصویر جاندار یا شی مورد نظر کشیده شده است و در صفحه‌ی مقابل آفتاب‌پرست دیده می‌شود که تلاش کرده است شکل و رنگ خود را به همان صورت تغییر دهد.

کتاب «آفتاب پرست غمگین» کتابی زیرکانه و طنزآلود است که تصاویری زیبا و دلنشین نیز دارد. 

کتاب بیش از آن‌که درباره‌ی دوست‌یابی باشد، درباره‌ی شکل‌ها، نقش و نگار‌ها و رنگ‌هاست. کتاب برای بلندخوانی و اجرای بازی‌های حرکتی مناسب است.

منبع کتاب آفتاب پرست غمگین وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Blue Chameleon
نویسنده
مترجم
این کتاب مترجم ندارد.
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۹۲
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.