قلب-و-بطری-
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - قلب و بطری

قلب و بطری داستان دخترکی است که همانند همه‌ کودکان کنجکاو است و پر از سوال درباره‌ هر آن‌چه که می بیند. پدرش او را به گردش می‌برد و با خواندن کتاب‌ها به پرسش‌هایش پاسخ می‌دهد. اما این شرایط با رفتن پدر تغییر می‌کند. دخترک غمگین قلبش را از سینه‌اش در می‌آورد و  درون یک بطری می‌گذارد و از گردنش آویزان می‌کند. دیگر هیچ چیز او را شگفت‌زده نمی‌کند. سال‌ها به همین منوال سپری می‌شود و او بزرگ می‌شود. روزی در ساحل به دختری برمی‌خورد که کلی سوال دارد.

او برای این که بتواند به دخترک جواب بدهد باید قلبش را از شیشه درآورد ولی حتی با انداختن بطری شیشه‌ای از بالای دیواری بلند هم موفق به این کار نمی‌شود. سرانجام دخترک کوچک به کمکش می‌آید و قلب را از شیشه بیرون می‌آورد و دوباره شور زندگی را به او برمی‌گرداند. 

قلب و بطری داستان تصویری لطیفی است که به کودکانی که پدر یا مادرشان را از دست داده‌اند نشان می‌دهد که برای تسکین دردشان باید قلب خود را به روی زندگی و شادی باز کنند.  

منبع کتاب قلب و بطری وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
The heart and the Bottle
نویسنده
تصویرگران
سال انتشار
‫۱۳۹۵
نویسنده متن
.
بنظر میاد کتاب غمگینی باشه
صفورا
.
برای بچه های کوچیکتر کتاب معرفی کنید
داننده
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.