کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - لوبی ها در بلوز جدید

کتاب لوبی ها در بلوز جدید یکی از لوبی ها به نام رابرت برای خودش یک بلوز جدید می‌بافد. لوبی‌ها از دیدن او با این بلوز تعجب می‌کنند چون همه لوبی‌ها باید مثل هم باشند! گیلسپی یکی دیگر از لوبی‌ها از ایده او خوشش می‌آید و برای خود بلوزی شبیه به بلوز رابرت می‌بافد. کم‌کم متفاوت بودن بین لوبی های دیگر هم طرفدار پیدا می‌کند و همه لوبی ها برای خود بلوزی همانند بلوز رابرت می‌بافند تا به این ترتیب آن‌ها هم متفاوت باشند!

داستان لوبی ها در بلوز جدید به کودکان نشان می‌دهد اگر از هم تقلید کنیم دیگر هویتی مستقل نخواهیم داشت. داستان لوبی ها در بلوز جدید را با کودکان بلندخوانی کنید و درباره مفاهیم مختلف مطرح شده در داستان با کودکان صحبت کنید.

منبع کتاب لوبی ها در بلوز جدید وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
The Hueys in The New Jumper
نویسنده
تصویرگران
سال انتشار
‏‫۱۳۹۵
نویسنده متن
این متن نگارنده ندارد
.
درود دوباره. خیلی خوشحال شدم که در اینجا کتابی از Oliver Jeffers دیدم. آیا کتاب ِ "ما اینجا هستیم" (Here We Are) ایشون هم در ایران ترجمه شده؟!
پرنیان
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.