صبح-بخیر-خرگوش-کوچولو
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - صبح بخیر خرگوش کوچولو

کتاب « صبح بخیر، خرگوش کوچولو » داستان خرگوش کوچولویی است که حاضر نیست صبح‌ها به راحتی از رختخوابش بیرون بیاید. مامان خرگوشه هر روز با ترتیب دادن بازی قایم‌باشک خرگوش کوچولو را کم‌کم برای بیرون آمدن از رختخواب و شروع یک روز خوب آماده می‎کند: او هر بار با پرسیدن «خرگوش کوچولو کجایی؟» پتو را کمی از روی خرگوش کوچولو کنار می‌زند و از عروسک‌های خرگوش کوچولو سراغ‌اش را می‌گیرد تا سرانجام پتو کاملا کنار می رود و خرگوش کوچولو با یک لبخند نمایان می‌‍شود. اکنون خرگوش کوچولو آماده است که از رختخواب بیرون بیاید.

تصاویر کتاب « صبح بخیر، خرگوش کوچولو » با رنگ‌های شاد و درخشان و ریزه‌کاری‌های بسیار خردسالان را برای ساعت‌ها مجذوب و سرگرم می‌کند. افزون بر این کشف داستان دیگری که در تصاویر در جریان است برای کودکان لذت‌بخش خواهد بود. موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان حق انتشار کتاب «صبح بخیر، خرگوش کوچولو» را به همراه دو کتاب دیگر از این نویسنده-تصویرگر به نام‌های «شب بخیر، خرگوش کوچولو» و « خواهری برای خرگوش کوچولو » از ناشر اصلی خریداری کرده است.

منبع کتاب صبح بخیر خرگوش کوچولو وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Guten Morgen, Karlche, 2001
سال انتشار
۱۳۹۶
نویسنده متن
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.