این-یک-کتاب-است
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - این یک کتاب است

در کتاب « این یک کتاب است »، با موضوعی بسیار نو رو به رو هستیم. آشنایی و معرفی «کتاب» موضوع اصلی این کتاب است.

همه ما از امکاناتی که دنیای مجازی در اختیار انسان قرار داده است، آگاه هستیم. از طرفی صحبت از آسیب‌های استفاده نادرست و دراز مدت از آن، به ویژه در مورد کودکان، پدر و مادرها را نگران می‌کند. در مقایسه میان فضای مجازی و کتاب کاغذی، برخی فضای مجازی و برخی دیگر کتاب را برتر می‌شمارند. بعضی هم مقایسه این دو را کار درستی نمی‌دانند.

ولی اگر این مقایسه را به خود کودک واگذار کنیم، چه نتیجه‌ای به دست می‌آید؟

نویسنده، با طرح داستانی ساده و متنی روان، مخاطب را به خواندن گفت وگوی میمون و الاغ دعوت می‌کند. پیام کتاب در لا به لای داستان و تصویرهای جذاب آن، به شکل غیر مستقیم به مخاطب کودک منتقل می‌شود، ولی در نهایت این اوست که تصمیم نهایی را می‌گیرد. تشخیص اینکه خواندن کتاب کاغذی جذاب‌تر است یا خواندن در فضای مجازی، از مسائلی است که در این داستان کوتاه به آن پرداخته شده است. تصویرهای جذاب و همراه با متن، از ویژگی‌های بارز و مثبت کتاب است. این کتاب قابلیت کار در گروه های ترویج کتابخوانی را دارد.

منبع کتاب این یک کتاب است وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

 

نام انگلیسی کتاب
It's a book‬‬‬
نویسنده
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۹۴
نویسنده متن
.
سلام من این کتابو چند وقت پیش برای دخترم خوندم ولی زیاد خوشش نیومد.به نظرم من کمی کسل کنندس برای بچه ها.ممنون از سایتتون.
الهام صالح(از تهران)
.
ممنون از معرفی کتاباتون.
محسن چگنی
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.