من-هم-عینک-می-خواهم
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - من هم عینک می خواهم

کتاب « من هم عینک می‌خواهم » از مجموعه‌ کتاب‌های چارلی و لولاست که بین کودکان بسیار پرطرفدار است.

 قرار است لولا برای معاینه چشم‌هایش پیش چشم‌پزشک برود. لولا از این قضیه اصلاً خوشحال نیست؛ اما وقتی‌که یکی از همکلاسی‌هایش با یک عینک گل‌گلی خوشگل به مدرسه می‌آید لولا نظرش درباره رفتن به چشم‌پزشکی و عینک عوض می‌شود و برای رفتن به آن‌جا لحظه‌شماری می‌کند. در این داستان کودکان اطلاعاتی را درباره‌ استفاده از عینک به دست می‌آورند.

« ببخشید! این کتاب من است »، « دوست ندارم دندان لقم بیفتد »، « بگو سیب »، « وای تقصیر من نبود»، «می خواهم از درختها مراقبت کنم »، « مراقبت گرگ‌های توی کتاب قصه باشید»، « نه من برنده شدم »، « کی از کتاب بد گنده می ترسد؟ »، « من برای مدرسه رفتن هنوز کوچکم » از جمله کتاب‌های این نویسنده –تصویرگر است که به فارسی ترجمه شده است.

منبع کتاب من هم عینک می خواهم وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
I really absolutely must have glasses
نویسنده
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۹۱
نویسنده متن
.
سلام من ارسلان هستم . دختر من نیوشا،کارتون های این شخصیتو دنبال میکنه.و من اطلاعاتی درباره ی داشتن کتاب این شخصیتو نداشتم و با استفاده از این سایت متوجه شدم.ممنون از سایت زیبا و پرکاربردتون.
ارسلان کیانی
.
ممنون از شما که از سایت ما بازدید میکنید :)
ناشناس
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.