دفتر-خاطرات-یک-عنکبوت
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - دفتر خاطرات یک عنکبوت

کتاب « دفتر خاطرات یک عنکبوت » مجموعه‌ای از خاطرات روزانه، بازی‌ها، ترس‌ها و آرزوهای یک بچه عنکبوت است. مخاطب در لابه‌لای خاطرات بامزه و جالب این بچه عنکبوت، با ویژگی‌های زیستی عنکبوت‌ها نیز آشنا می‌شود.

خاطرات بچه عنکبوت از ۱۰ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۲ خرداد ادامه دارد. بچه کرم در خاطرات‌اش از زندگی روزانه‌اش، بابابزرگ ماجراجویش، دوستان‌اش مگس و کرم، مدرسه و برنامه‌های آن، بازی‌ها و شیطنت‌هایش، غذاهایی که دوست ندارد، چیزهایی که از آن‌ها می‌ترسد و آرزویش صحبت می‌کند. در ابتدا و انتهای خاطرات‌اش نیز یک آلبوم دارد که در آن، تصاویر و اشیایی که برایش جالب بوده است، و حتی اولین پوستی که انداخته را چسبانده است.

متن داستان ساده و آسان‌خوان است. تصاویر به خوبی متن را تکمیل کرده‌اند. طنز در لابه‌لای متن و تصاویر تنیده شده است و باعث افزایش جذابیت کتاب شده است. دوستی عنکبوت با مگس پررنگ‌ترین موضوع کتاب است. دوستی‌ای که در حالت طبیعی نباید وجود داشته باشد و عجیب است، اما عنکبوت و مگس با وجود انتقادات اطرافیان و مشکلاتی که برایشان پیش می‌آید دوستان خوبی برای هم باقی می‌مانند.

این کتاب برای بلندخوانی مناسب است.

کتاب « دفتر خاطرات یک عنکبوت » در سال ۲۰۰۶ از سوی اتحادیه‌ی کتابفروشی‌های مستقل آمریکا جایزه تصویرگری را برد.

منبع کتاب دفتر خاطرات یک عنکبوت وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Diary of a spider
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۸۶
.
خیلی باحال تر از اون چیزی که انتطار داشتم بود. من و بجه هام چندین روز این کتاب رو میخوندیم و میخندیدیم. شده بود سرگرمی موردعلاقشون. یک کتاب دیگه هم هست شبیه همین درمورد یه کرم. اونم همینطوره
مامان طاها و تارا
.
عالی بود. مرسی
مرسی
.
بچه های مهدکودک ما هم خیلی خوششون اومد
نازنین
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.