دفتر-خاطرات-یک-کرم
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - دفتر خاطرات یک کرم

کتاب « دفتر خاطرات یک کرم » مجموعه‌ای از خاطرات روزانه، آرزوها، بازی‌ها و علاقمندی‌های یک بچه کرم است. مخاطب در لابه‌لای خاطرات بامزه و جالب این بچه کرم، با ویژگی‌های زیستی کرم‌ها نیز آشنا می‌شود.

خاطرات بچه کرم از ۲۹ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۵ خرداد ادامه دارد. بچه کرم در خاطرات‌اش از زندگی روزانه‌اش، خانواده‌اش، دوست‌اش عنکبوت، مدرسه و درس‌ها و مشق‌هایش، بازی‌هایش، غذاهایی که می‌خورند، شغلی که دوست دارد داشته باشد، شیطنت‌هایش، چیزهایی که به‌خاطر آن‌ها کرم بودن را دوست ندارد و برعکس چیزهایی که به خاطر آن‌ها کرم بودن را دوست دارد و نقش کرم‌ها در طبیعت صحبت می‌کند. در ابتدا و انتهای خاطرات‌اش نیز یک آلبوم دارد که در آن، تصاویری که برایش جالب بوده است، یادگاری‌ها یا حتی کارنامه‌اش را چسبانده است.

متن کتاب « دفتر خاطرات یک کرم » ساده و آسان‌خوان است. تصاویر به خوبی متن را تکمیل کرده‌اند. طنز در لابه‌لای متن و تصاویر تنیده شده است و باعث افزایش جذابیت کتاب شده است. زندگی بچه کرم در عین حال که شبیه زندگی کودکان است، مدرسه می‌رود، مشق می‌نویسد، خانواده دارد، شیطنت می‌کند و غیره، ویژگی‌هایی مخصوص به خود دارد؛ در مدرسه، درس کود و پیچ و تاب خوردن می‌خواند و اگر گلی و کثیف باشد خانواده‌اش قربان صدقه‌اش می‌روند!

کتاب « دفتر خاطرات یک کرم » برای بلندخوانی مناسب است.

منبع کتاب دفتر خاطرات یک کرم وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Diary of a worm
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۸۶
.
این کتاب خیلی جالبه. وقتی من برای دخترم میخوندمش از خنده ریسه میرفت. بچه ها عاشقش میشن
ناشناس
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.