قورباغه-و-آواز-پرنده
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - قورباغه و آواز پرنده

کتاب «قورباغه و آواز پرنده»، داستانی است که کودکان را با مفهوم و چیستی مرگ آشنا می‌کند. قورباغه داستان «قورباغه و آواز پرنده» با دیدن توکایی که خاموش و بی‌حرکت بر روی زمین افتاده است برای نخستین بار با مرگ رو به رو می‌شود.

صحبت کردن درباره‌ی مرگ با کودکان دشوار اما اجتناب ناپذیر است. زیرا کودکان با از دست دادن حیوان خانگی یا مرگ پدربزرگ و مادربزرگ سرانجام با آن روبه‌رو می‌شوند. در چنین شرایطی کتاب‌هایی مانند کتاب «قورباغه و آواز پرنده» که اطلاعاتی ساده و در عین حال صریح و دقیق درباره‌ی مرگ ارائه می‌دهند بسیار سودمند است.

فلت هاوس در این کتاب با زبانی ساده کودکان را با مرگ و آیین خاکسپاری آشنا می‌کند. او تلخی مرگ را در کنار زیبایی‌های زندگی نشان می‌دهد و به کودکان کمک می‌کند تا دریابند از دست دادن عزیزان غم‌انگیز است اما زندگی همچنان ادامه دارد.

ماکس ولت هاوس به سبب خلق کتاب «قورباغه و آواز پرنده» جایزه قلم طلایی سال ۱۹۹۲ را دریافت کرد. این جایزه از سال ۱۹۷۱ از سوی انجمن ترویج کتاب هلند به بهترین کتاب‌های کودک منتشر شده در هلند اهدا می‌شود.

منبع کتاب قورباغه و آواز پرنده وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Frog and the birdsong.‎‎‎‬‬‬
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۹۶
.
ای کاش وقتی مادربزرگ پسرم مریض بود این کتاب رو براش خونده بودم. بعد از فوت مادربزرگش خیلی شوکه و غمگین شد
لیلا احمدی
.
کاش یه بخشی از کتاب ها رو میگذاشتین
کتاب
.
از کجا میتونم تهیه کنم؟
ناشناس
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.