گرگوشک
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - گرگوشک

کتاب «گرگوشک» داستان یک خانواده خرگوش‌هاست که بچه‌گرگی را به فرزندخواندگی قبول می‌کنند. کوچکترین عضو خانواده خرگوش کوچولویی است که اصلا از بچه گرگ خوشش نمی‌آید و مطمئن است که به زودی بچه گرگ بزرگ می‌شود و آن‌ها را یک لقمه چپ می‌کند.

واکنش کودکان به خواهر یا برادر تازه‌واردشان متفاوت است اما بیشتر آن‌ها از این تازه‌واردهای کوچولو استقبال نمی‌کنند و از این که توجه پدر و مادر را باید با فرد دیگری نیز تقسیم می‌کنند ناراضی هستند.

در کتاب «گرگوشک» علاوه بر حسادت کودکان به فرزند جدید موضوع فرزندخواندگی و پذیرش فرد جدیدی که با همه‌ی اعضای خانواده تفاوت دارد مطرح می‌شود. اما می توان در طی مسیر خوانش داستان را به سمت به دنیا آمدن خواهر و برادر جدید هدایت کرد تا داستان شکل واقع گرایانه تری برای خوانواده های ایرانی بگیرد. کتاب «گرگوشک» برای بلندخوانی و اجرای نمایش مناسب است.

این کتاب مناسب خانواده هایی هست که انتظار فرزند جدیدی را دارند که حسادت فرزندان قبلی را به همراه دارد.

منبع کتاب گرگوشک وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Wolfie the bunny, 2015
نویسنده
تصویرگران
سال انتشار
‏‫۱۳۹۵
نویسنده متن
.
چقدر جالب. من حتما برای دختر بزرگم این کتاب رو میگیرم
سونیا
.
میشه برای گروه های سنی کوچکتر هم کتاب معرفی کنین؟ پسر من چهار سالشه و خیلی کتاب دوس داره
مریم غفاری
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.