دایناسورها-از-سر-تا-دم
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - دایناسورها از سر تا دم

کتاب «دایناسورها از سر تا دم» از مجموعه کتاب «از سر تا دم» یک کتاب علمی اطلاعاتی برای کودکان است، که با شیوه‌ای معماگونه کودکان را به خواندن اطلاعات علمی درباره‌ی هر دایناسور تشویق می‌کند.

در کتاب «دایناسورها از سر تا دم» ۸ تصویر از ۸ قسمت مختلف بدن ۸ دایناسور نشان داده شده و از مخاطب پرسیده می‌شود آیا می‌داند این اندام متعلق به کدام دایناسور است؟ سپس در صفحه‌ی بعد بدن کامل دایناسور نشان داده شده و  اطلاعات علمی کوتاه و جالبی درباره‌ی آن نوشته شده است. در انتهای کتاب نیز چند دایناسور دیگر به‌ شکل خلاصه معرفی شده‌اند.

کتاب «دایناسورها از سر تا دم» اولین کتاب از مجموعه کتاب «از سر تا دم است». «بندپایان از سر تا دم» و «جانوران اقیانوس از سر تا دم» دیگر کتاب‌های این مجموعه هستند.

کتاب «دایناسورها از سر تا دم» در سال ۲۰۱۵ برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کتاب‌ کودکان و نوجوانان مرکز کتاب کودکان کانادایی شده است.

کتاب «دایناسورها از سر تا دم» با وجود آن‌که یک کتاب غیر داستان و علمی اطلاعاتی است، به دلیل داشتن ساختار تکرار شونده، معماگونه و تصاویر جذاب، کتاب مناسبی برای بلندخوانی است.

منبع کتاب دایناسورها از سر تا دم وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Dinosaurs from head to tail
نویسنده
تصویرگران
سال انتشار
چاپ اول ۱۳۹۶
.
دایناسور با تصور بچه ها خیلی فاصله داره. گربه و سگ و خرگوش و پرنده بهتر بود به نظرم
رامش نیمان
.
اره دایناسور خیلی عجیبه
امینی
.
سایتتون خیلی دسته بندی هاش خوبه من دوسش دارم
انتظامی
.
بله همین دایناسور و نا مشخص بودنش برای بچه ها چسبندگی داستان رو بیشتر می کنه
اعتماد زاده
.
طبیعتا هدف نویسنده آشنا کردن کودکان با دایناسورها هست بدلیل اینکه منقرض شدن و برای کودکان خیلی قابل درک کردن نیست و آشنایی کودک با بخشی از تاریخ طبیعت بوده وگرنه سگ و گربه رو که همه جا میشه دید
یک مامان فعال
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.