آتلیه عکاسی کودک و نوزاد لوپوس واقع در شرق تهران رسالت خیابان هنگام به مدیریت خانوم مهدیه پورمصفا یکی از آتلیه تخصصی جهت عکاسی باداری نوزاد و کودک است که با تمام توان برای ارائه بهترین خدمات و گرفتن بهترین عکس ها از فرزند دلبند شما تلاش میکند.

این آتلیه با انواع دکورها و لباسهای فانتزی و همچنین عکاسی مدلینگ و بارداری و چاپ آلبوم های دیجیتال آماده ارائه خدمات عکاسی به ساکنین شرق و شمال شرق تهران است.

آتلیه لوتوس دارای دکورهای زیر است که با هر کدام از آنها می توانید لحظات خوش و شیرین کودک و نوزادتان را ثبت کنید.

دکورهای موجود در این آتلیه شامل موارد زیر است:

  • دکور عید نوروز
  • تم تولد
  • انواع پس زمینه برای بارداری
  • دکور و تم های مناسبتی
  • دکور کریسمس 

برای اطلاع از قیمت ها و نمونه کارها به تلگرام آتلیه مراجعه کنید و برای خواندن نظرات دیگر والدین نسبت به این آتلیه به صفحه "بهترین آتلیه های کودک و نوزاد شرق تهران" مراجعه کنید.

.
بچه برادرم اینجا عکس گرفته بد نیست عکسهاشون
ناشناس
.
میخوام به خواهرم توصیه کنم یه سر بزنه به این آتلیه کارهاشون رو دیدم جالبه
ناشناس
.
ایده هاشون بدک نیست میشه بهش فکر کرد
ناشناس
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
آیا بهترین آتلیه کودک در شرق تهران آتلیه لوتوس هست؟
ما در سایت رادیو کودک فقط اطلاع رسانی انجام می دهیم، در مهدکودک های شرق تهران آتلیه هایی مثل بن سای و شاین و ... وجود دارند ما پیشنهاد می کنیم به صفحه "بهترین آتلیه نوزاد شرق تهران" مراجعه نمائید، پروفایل آتلیه ها را مطالعه کرده، بازخورد خانواده ها به هر مهدکودک را بررسی کنید و در نهایت اینستاگرام مهدکودک ها را مطالعه کرده و با آتلیه ها تماس بگیرید.