کتاب کودک: مجموعه کتابهای مارتا

مشخصات کتاب :

نویسنده : جرمانو زولو

برگردان : سوسن علومی

ناشر : انتشارات کودکان

گروه سنی : الف و ب ( ۳ تا ۹ ساله ها )

توضیحات کتاب :

مارتا گاوی نارنجی است که در دهکده‌ای کوچک و کم‌جمعیت با صاحبش آقای پینشو زندگی می‌کند. او گاوی ماجراجو است که برای کسب تجربه‌های جدید مزرعه را ترک می‌کند و به سفر می‌رود.

مارتا گاوی است که با گاوهای دیگر متفاوت است. او حصارهای فکری را می‌شکند و جرات می‌کند فراتر از کلیشه‌ها و روند معمول زندگی، قدم بردارد. وقتی گاوهای دیگر در جریان روزمره و چهارچوب‌های تعیین شده‌ی زندگی گرفتار هستند، مارتا به رویاهایش فکر می‌کند و برای واقعیت بخشیدن به آنها تلاش می‌کند. او اهل سفر، ماجراجویی و تجربه‌های جدید است و برای رسیدن به آنها سختی‌ها را پشت سر می‌گذارد.

حس کنجکاوی و ذهن جستجوگر و پرسش‌گر کودکان در سن ۴ تا ۹ سال در وجود مارتا نیز به چشم می‌خورد و کودکان با همذات پنداری اعتماد‌ به‌ نفس لازم را برای تجربه کردن بدست می‌آورند.

کتاب کودک بازگشت مارتا:

آقای پینشو و گاوهایش چیزی را که می‌بینند باور نمی‌کنند؛ مارتا دارد برمی‌گردد! مارتا در بازگشت از سفرش چیز ارزشمندتری نسبت به سوغاتی‌هایی که از هر جای جهان در کوله‌پشتی‌اش داشت، برای دوستانش به ارمغان آورده است…

کتاب کودک مارتا و دوچرخه :

مارتا یک گاو نارنجی است. او در در دهکده‌‌ای زندگی می‌کند که فقط سه مزرعه و دوازده نفر جمعیت دارد. دوستان مارتا دوست دارند سوار قطار بشوند اما مارتا عاشق دوچرخه سواری است و خواب آن را می‌بیند. مارتا تصمیم می‌گیرد یک دورچخه برای خودش دست ‌و پا کند. او به انبار دهکده می‌رود و وسایلی را پیدا می‌کند که می‌تواند با آنها دوچرخه بسازد. اما مارتا دوچرخه‌سواری بلد نیست. پس باید تمرین کند. او چند دفعه از روی دوچرخه زمی‌ن می‌خورد و شاخ و بدنش زخمی می‌شود. بعد از یک سال، او می‌خواهد در مسابقه دوچرخه‌سواری شرکت کند. او با تمرین زیاد در مسابقه برنده و مشهور می‌شود ولی…

کتاب کودک مارتا و هشت پا:

توی اقیانوس‌ها چی هست؟ این پرسش را مارتا پیش از این که به اعماق دریا برود، از خودش می‌پرسد. وقتی یک حیوان شاخ‌دار هستی، حتی اگر خیلی مهربان هم باشی، نمی‌توانی به راحتی در زیر آب‌ها دوست پیدا کنی!

کتاب کودک مارتا در سرزمین بالن ها:

مارتا در حالی که پوزه‌اش را بالا گرفته، بالونی را می‌بیند که می‌گذرد. از کجا می‌آید؟ آیا سرزمینی برای بالن‌های خارق‌العاده هست؟ مارتا از ته دل می‌خواهد که این را بداند.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.