کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - خرگوش کوچولوی ترسو

مشخصات کتاب :

نویسنده: تریس مورونی

مترجم: صبا رفیع

ناشر : انتشارات فنی

گروه سنی : ب

توضیحات کتاب :

ترسیدن از بعضی پدیده‌ها، مانند تاریکی یا جانوران خطرناک، امری عادی است. اما کودکان گاهی از پدیده‌هایی می‌ترسند که آن‌قدر که به نظر می‌رسد ترسناک نیستند. «کتاب خرگوش کوچولوی ترسو» با زبانی ساده کودکان را با احساس ترس و پدیده‌هایی که ممکن است از آن‌ها بترسیم آشنا می‌کند و در آخر راه‌هایی برای پذیرفتن این احساس و کنترل آن پیشنهاد می‌دهد.

از این مجموعه، سه جلد دیگر خرگوش کوچولوی خوشحال، خرگوش کوچولوی عصبانی و خرگوش کوچولوی غمگین نیز ترجمه و منتشر شده است. کتاب‌های این مجموعه به کودکان کمک می‌کنند تا احساسات خود را درک کنند و بپذیرند هرکس در هر زمانی ممکن است درگیر چنین احساساتی شود و به آن‌ها پیشنهاداتی می‌دهد تا بتواند احساسات خود را به شکلی که مناسب و مورد قبول خودشان و دیگران است به اشتراک بگذارند.

در انتهای کتاب خرگوش کوچولوی ترسو، برای استفاده‌ی والدین یا مربیان، تعدادی پرسش برای مرور قصه و گفتگو درباره‌ی احساسات کودک پیشنهاد شده است.

 

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.