تبلیغات در سایت رادیو کودک

چرا روی سایت رادیو کودک تبلیغ کنیم؟

چگونه روی سایت رادیو کودک تبلیغ موثری داشته باشیم؟

در این مقاله ما به توضیح این دو سوال خواهیم پرداخت

سایت رادیو کودک در حال حاضر از همکاری تنگاتنگ تیم فنی و تحریریه تشکیل شده است. هدف اصلی سایت ارجحیت آگاهی نسبت به آگهی است.

قسمت عمده محتویاتی که روی سایت رادیو کودک از طرف تیم تحریریه با راهنمایی های تیم فنی تولید شده است در کمتر از ۶۰ روز در صفحه اصلی گوگل قابل دسترسی بودند. برای مشاهده کامل تر جستجوهای مربوطه و نتایج رادیو کودک روی این صفحات به صفحه جستجو سایت رادیو کودک در گوگل مراجعه کنید.

همانطوری که در صفحه جستجو سایت رادیو کودک در گوگل مشاهده کردین قسمت عمده جستجوها روی عکس نوزاد و کودک معطوف بوده است، این محل مناسبی برای تبلیغ آتلیه های کودک و نوزاد است.

چرا باید روی سایت رادیو کودک تبلیغ کرد؟

مادرها و پدرها در سال های اخیر توجه خاصی به کودکان خود دارند و از هیچ هزینه ای برای آنها فروگذار نبوده اند، بانضمام اینکه در حال حاضر بسیار از افراد برای یافتن نیازهای اولیه روزمره خود در گوگل جستجو می کنند، اما قسمت عمده ای از افرادی که در گوگل جستجو می کنند دقیقا نمیدانند چه می خواهند!

بصورت کلی صفحات اول و دوم گوگل اختصاص دارد به شرکت هایی مرتبط با جستجوی کاربران، رادیو کودک در بین این شرکت ها، فضایی هست مناسب برای تبلیغ برندهایی که هزینه زمانی و مالی ای مناسبی در مقایسه با شرکت های مطرح شده ندارند، به تجربه ثابت شده است کاربران از صفحاتی که نیاز اطلاعاتی آنها را بصورت وسیع برطرف می کند بیشتر استقبال می کنند. صفحاتی مشابه رادیو کودک که لیست آتلیه های مرتبط با کودک در آنها نمایش داده می شود.

گذشته از این ها برای قرار گرفتن در صفحه اصلی گوگل هزینه زمانی و پولی بسیاری توسط شرکت ها انجام می شود که رادیو کودک نیز مستثنا نیست، اما زمانی که تبلیغ شما در سایت رادیو کودک قرار میگیرد هزینه مربوطه برای تبلیغ دهنده کاملا سرشکن می شود.

انواع تبلیغ روی سایت رادیو کودک

تبلیغ نوع اول: پروفایل شرکت مربوطه به همراه ریپورتاژ خبری

در این نمونه تبلیغ شرکت شما بر روی سایت رادیو کودک یک صفحه معرفی دارد که اطلاعاتی مانند

  • نام شرکت
  • توضیح درباره شرکت
  • لوگو شرکت
  • نمونه فعالیت های شرکت
  • تلفن همراه
  • تلفن ثابت
  • آدرس متنی
  • آدرس روی نقشه گوگل

 

در این صفحه قابل دسترسی است.

تبلیغ نوع دوم: تبلیغات بنری مشابه بنر پائین

در نوع دوم تبلیغ شما می توانید بنر سایت خود را روی صفحات خاصی از سایت به عنوان تبلیغ داشته باشید. برای مثال بنر آتلیه در تمام صفحات مرتبط با آتلیه و عکس کودک و نوزاد

 

تبلیغ نوع سوم: تبلیغات متنی در میان متن

این نوع تبلیغ مشابه تصویر زیر است. در انتهای متن خبر

مزیت صفحه شرکت شما روی سایت رادیو کودک

  • حضور در فضای کاملا اختصاصی کودک و خانواده
  • حضور در فضایی که رقبا و همکاران بصورت هدفمند حضور دارند
  • افزایش حضور هدفمند در وب و موتورهای جستجوگر
  • تضمین صفحه اول گوگل در ارتباط با سرچ نام شرکت شما پس از ۴۵ روز و در طولانی رتبه ۱ و ۲ و ۳ در طولانی مدت همکاری با رادیو کودک در ارتباط با سرچ نام شرکتتان
  • قرارگیری در صفحات هدفمند مرتبط با کسب و کار شماست، برای مثال آتلیه کودک در غرب تهران، صفحه ای هست که پروفایل برند شما می تواند در این صفحه قرار بگیرد.

 

چگونه روی سایت رادیو کودک تبلیغ موثرتری داشته باشیم؟

در درجه اول باید تبلیغ هدفمند، کم هزینه و پر منفعت باشد. رادیو کودک بصورت میانگین شامل ۱۰۰۰ صفحه است که تنها ۵۰ صفحه آن به تبلیغات با عکس کودک ارتباط دارد.

پس برای جانمایی تبلیغ روی ۱۰۰۰ صفحه بهتر است روی همین ۵۰ صفحه مربوطه سرمایه گذاری کرد، هم موثر تر است و هم صدالبته ارزان تر.

شما می توانید پروفایل شرکت خود را نیز همانند تمام سیستم های تبلیغاتی Promote یا بهبود بدهید، بدین صورت که با پرداخت هزینه ای معقول و کم بصورت ۳ ماهه پروفایل شرکت خود را در تمامی صفحات مرتبط با آگهی مربوطه به عنوان اولین شرکت ها با علامت ستاره قرار دهید.

نمایش در مطالب مرتبط بصورت Random به منظور تبلیغ

 

.
آموزش ۳زبانه، کشف پرورش استعدادهای کودکان شما، آموزش بازی محور، اتاق بازی، استخر خصوصی، سالن بازی سرپوشیده، اردوهای متنوع و ...
بامدادپارسی
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.