ایده لباس شب یلدا - عکاسی از کودک با تم شب یلدا

تشکر از عزیزانی که این مطلب را مشاهده می کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ایده های تم شب یلدا و کاردستی های شب یلدا هم می توانید به صفحات زیر مراجعه نمائید.

شب یلدا موقعیت مناسبی است تا اگر تدارک خاصی در زمینه تزئینات شب یلدا، یا لباس شب یلدا برای کودکتان دیده اید با عکاسی از کودک آن را ثبت کنید. کیک شب یلدا، تزئینات شب یلدا، هندوانه ی شب یلدا و... همه سوژه های مناسبی برای عکاسی از کودک در شب یلدا هستند. میتوانید با درست کردن کلاه شب یلدا یا یک تاج هندوانه ای تم شب یلدای کودکتان را کامل کنید. درست کردن ریسه های هندوانه ای نیز خیلی کار ساده ای است که ما در مطلب کاردستی شب یلدا آن را آموزش داده ایم. برای لباس دختربچه تان میتوانید از یک تور قرمز یا صورتی رنگ استفاده کنید و آن را به صورت یک دامن پرچین دربیاورید. با یک هدبند سبز لباس شب یلدای دختر شما آماده خواهد بود. میتوانید یک تاپ و شلوارک قرمز و سبز را به عنوان لباس شب یلدای پسرتان باهم ست کنید. استفاده از جزئیات مثل کلاه، هدبند، پاپیون یا کراوات به تنهایی نیز برای لباس شب یلدای کودک کافی خواهد بود. در این مطلب ما ایده هایی برای عکاسی از کودک در شب یلدا آورده ایم.

 

 

 

 

 

 

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.