شلف دیواری لوزی چوب و فلز
شلف دیواری لوزی چوب و فلز
شلف دیواری لوزی چوب و فلز
شلف دیواری لوزی چوب و فلز
شلف دیواری لوزی چوب و فلز
شلف دیواری لوزی چوب و فلز

شلف دیواری لوزی چوب و فلز یکی از ترکیب های سبک و زیبا برای آویزان کردن روی دیوار منازل و محیطه های کار است.

ترکیب مواد مختلف برای دکوراسیون داخلی می‌تواند روشی ابتکاری باشد. چوب و فلز دو ماده با ویژگی های متضاد هستند، بنابراین وقتی با یکدیگر ترکیب می شوند هر یک تکمیل کننده ی دیگری است. طراحان خوش ذوق، با استفاده از چوب و فلز، طرح های بسیار زیبایی را می آفرینند. یکی از این نمونه‌ها شلف بادامی است که با بکارگیری چوب و فلز تلفیق بسیار زیبایی بوجود آمده  است. این شلف با طول ۵۰ سانتی متر و عرض۲۰ سانتی متر و ارتفاع ۶۳ سانتی متر عرضه می‌شود.  جنس این شلف از ورق MDF به ضخامت ۳۲ ميلي متر با روکش ملامینه است و تمامی لبه های آن با استفاده از نوارPVC همرنگ، پوشش داده شده است. این شلف با قابلیت مونتاژ در خانه عرضه شده است و قطعات آن به همراه تمامی ملزومات مونتاژ، بسته بندی و ارسال می‌شود. با استفاده از راهنمای موجود در بسته، به آسانی این شلف زیبا را مونتاژ کرده و از آن لذت ببرید.

ویژگی ها: 

  • کاربرد چند منظوره
  • استحکام بالا
  • قابلیت مونتاژ در منزل
  • ارسال در بسته بندی کم حجم

برای سفارش هرکدام از شلف های دیواری مربوطه پس از تماس با فروشنده حتما اطلاعات درست درباره نوع شلف های دیواری را بفرمائید.

 

۱۹۰۰۰۰
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.