شلف دیواری چند تکه مدل لانه زنبوری
شلف دیواری چند تکه مدل لانه زنبوری
شلف دیواری چند تکه مدل لانه زنبوری

شلف های دیواری لانه زنبوری در اندازه و تکه های مختلف قابل مشاهده است. یکی از خصوصیات این شلف ها نحوه اتصال آنها به هم است که شما می توانید به صورت های دلخواه آن ها را به هم متصل نمائید.

شلف لانه زنبوری گزینه مناسبی برای دوچندان کردن جلوه خانه شما است. شکل هندسی این شلف به صورت شش ضلعی است. این شلف دارای شش عدد شش ضلعی است و برای قرار دادن انواع وسایل دکوری و کتاب‌های کوچک مناسب است. هر ضلع این شش ضلعی ۲۰ سانتی متر است. جنس این شلف از ورق MDF به ضخامت ١٦ ميلي متر با روکش ملامینه است و تمامی لبه های آن با استفاده از نوارPVC همرنگ، پوشش داده شده است. این شلف با قابلیت مونتاژ در خانه عرضه شده است و قطعات آن به همراه تمامی ملزومات مونتاژ، بسته بندی و ارسال می‌شود. با استفاده از راهنمای موجود در بسته، به آسانی این شلف زیبا را مونتاژ کرده و از آن لذت ببرید.

ویژگی ها:

  • امکان چینش باکس‌ها به سلیقه خودتان
  • کاربرد چند منظوره
  • قابلیت مونتاژ در منزل
  • ارسال در بسته بندی کم حجم

برای سفارش هرکدام از شلف های دیواری مربوطه پس از تماس با فروشنده حتما اطلاعات درست درباره نوع شلف های دیواری را بفرمائید.

 

۹۹۰۰۰
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.